Toink Toink..hey stalkers..welcome to nieza page..thanks for viewing..chill babe..

Selasa, 22 Mac 2011

Semakan result SPM 2010 melalui SMS

Assalamualaikum..

Err..hey..esok result da keluar la...aduii..korang tau tak sekarang nie da boleh semak result ngan SMS jelah..jadi korang tak payah la pegik sekolah esok..wat semak je ramai2 kat ctue..hee..




CARA :

Anda boleh menyemak keputusan peperiksaan SPM 2010 melalui SMS dengan menaip SPM SEMAK <Nombor KP> <Nombor Giliran> dan hantar ke 15888. Setiap semakan dicaj RM 0.35. Semakan bermula jam 10.00 pagi (23 Mac 2011) hingga 11.59 malam (30 Mac 2011) atau mungkin juga ditamatkan pada hari yang sama.


tapi jangan la duk sibuk nak chek sekarang..kau tunggu la sampai malam karang pun..memang tak kan ade jawapan la..haha..esok2..sebelum pegik sekolah tue semak la dulu..baru la mase korang nak pegik sekolah tue muke cool semacam je..kan2...haha..result2..buat aku tension je..mak aku plak sibuk duk tanye agaknya dapat berapa erk..

ma aku : agaknya dapat berapa erk..kalau result molek ma belikan hp baru erk..

aku : entah la..tengok jelah esok gane2..oke2..ma da janji..niza nak hp blackberry jgk..kalau xleh bb iphone pun jadi la..haha..dop kire ma da janji da.. (ayt kejam)

ma aku : ala niza mesti bole punye..

aku : apa2 jelah..(ayat tak confident..)

apa2 pun kepada calon SPM 2010 good luck for tomorrow !! =.="

Tiada ulasan: