Toink Toink..hey stalkers..welcome to nieza page..thanks for viewing..chill babe..

Selasa, 15 Mac 2011

Ehh..saya nak bersara daa..

Assalamualaikum..

Lame tak buke blog..sibuk sangat ngan keje tanpa gaji tue..muahahaahahaa..
oke2..jangan la marah2..saya nak bersara da daripada kerja tanpa gaji tue..
kerja tanpa giji???? yup kerja tanpa gaji..hahahaha..
oke2 gnie la...sebenarnya aku bosan la..memang xde keje pun nak buat..
da la celcom bagi bonus kedit free 7 hari 7 malam..biar bukan bday aku pun..
da orang da bagi aku ambik jelah..rezeki tue..muahahaha..
sori la sape2 yang aku kacau tue erk..cian kat korang dipermaenkan oleh aku erk..
da aku tak tau nak buat ape ngan kedit free tue..so aku decide kacau orang la..my evil plan..muahaha...
cian kat korang..muahahaa..oke2..sori laa..jangan la marah2..aku harap korang tak kenakn aku balik laa..
jangan buat camtue tau..tak baek..hahaha..

sape2 yang da terkena tue ak nak cakap sori sori sori sori sori sori sori sori sori sori banyak banyak banyak banyak banyak tau..hee..

Tiada ulasan: